Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Åberg - 26 februari 2010 17:37

Sjuk dröm man hade inatt, ska berätta lite om den. Det jag kommer ihåg vill säga..


Drömmen började med att jag får ett jobberbjudande och måste flytta till Norrköping, och jag måste göra det på en gång. Jag tar erbjudandet & alla kartongerna var fördigpackade så åkte bara med en gång. Kommer fram till min lägenhet och låser upp och öppnar dörren. Men istället för att komma in i min lägenhet så kommer jag till en kanal, där massa folk sitter som jag känner. I kanalen flyter små "båtar" (egentligen små boxningsringliknande saker) och på båtarna dansar Let's Dance paren. De dansar på där för fullt på båtarna & alla människor runt omkring står & skriker & är helt inne i det...

När jag står där med bland annat Jimmy, Madde, Mickis, Falle, brorsan & ngra andra så kommer en tjej som heter Malin fram till mig & börjar skrika. Hon tror att jag stöter på hennes pojkvän Markus. Varför hon är irriterad är för att jag har "gillat" en av hans rubriker (eller vad de kallas. Där man skriver vad man gör) på Facebook. Då trodde hon automatiskt att jag gillade honom.. Vi står och skriker på varandra ett tag & försöker förklara det hela med Facebook.. Men då ropar hon på ngn dude iaf, och jag blir iväg skickad på en studsande båt. Studsar rakt över hela atlanten och ner i ett vattenfall. Efter vattenfallet, så vaknar jag upp & tänker "Vafaaan...."


Allt är inte med där, men sjuuuk dröm!

Ovido - Quiz & Flashcards