Alla inlägg under april 2011

Av Åberg - 13 april 2011 11:33

Ja nu är vi redan inne på april, veckorna & månaderna går sjuukt fort. Kommer la bli sommar snart & sen fortare än man tror så kommer vintern :O OH NO! Man får hela enkelt njuta för varje dag man får :)


Idag dock är ingen dag att riktigt njuta över, smådugg hela tiden & hel igengrått. Väldigt tråkigt väder helt enkelt.. Men jag ska roa mig med annat. Om ett litet tag ska jag väcka min mamma (ni som inte vet, så jobbar hon natt). Sen bege oss intill stan för att bli upp-plockade av far för att dra vidare till Ullared. Shopping står på planerna idag alltså, haha. Jag är mest behov av de där grejerna man ALLTID köper där: Shampo, balsam, duschcreme, ansiktskräm, topps & andra saker. Sen går man ju loss lite på andra saker med, för min del brukar det ju vara filmerna.. Hehe. De flesta vet hur galen jag är i dem alltså.. Shit pommes.


Jag älskar dig, Fredrick <3

Ovido - Quiz & Flashcards