Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Åberg - 18 februari 2010 18:45

På tal om denna garderob.. Fyfaan. Jag skänker den, ta den om ni vill. Jag har två fina högar på mitt golv i garderoben. När man öppnar dörren så har klädhögarna vält & de kommer kläder ut ifrån dörren. Orkade verkligen inte idag, men det var bara att fixa iordning det där igen. Får la faan rensa skiten snart..


Lite argt men det löser sig till helgen. Är ju ledig så den ska spenderas med folket I hope :) två har jag med mig, och de behöver man knappast fråga innan. Nämligen mina kära vänner Madde & Camilla. I can always count on you girls ;D hehe. Så gott folk, om det händer ngt så finns jag ett telefonnummer bort :)


Nu ska man hoppa in i duschen så man känner sig lite fräsch inför jobbet imorron

Av Åberg - 18 februari 2010 10:09

Jaa jag hade ju hoppats på en liten sovmorron idag, men det gick ju inte neh. Ngn jävla idiot på dolt nummer ringer vid 8 & jag är även värdelös på att somna om.. Så låg där & kolla på tv en stund. Surt när det är ens lediga dag...


Idag har man lite att stå i. Ska fixa runt här hemma & shit. Även garderoben ser ut som helvete, igen.. Ngn som vill ha den? För jag orkar inte med den..


Ledig till helgen troligtvis :D wuhu! Eller rättaresagt.. En jobbarkompis ville vara ledig nästa helg då jag är.. Så vi bytte. Jobbar dock två helger i rad men det pallar jag :) Blir ju av med en helg i mars sen. Tänker pengamässigt hela tiden, för faan va du tjänar på en helg!


Neeh om man ska ner & skrapa i sig en frulle..


Ovido - Quiz & Flashcards