Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Åberg - 25 februari 2010 17:30

Datum man har att se fram emot

13 mars - Party party!

19 mars - Partyhelg i Halmstad. Hemma igen på söndagen den 21e.

27mars - Dagsutflykt till Tyskland med the family & 123an. Tur att lönen kommer två dagar innan, hehe.

2 maj - Drar till Egypten i en vecka med goa Finspångmänniskorna Sarah, Robin, Jesper & Jojjo. Skööönt!

Slutet av maj/Början av juni - Alla människors studenter man ska gå på!


Sen resten av dagarna blire jobb, jobb & åter jobb. Även lite sköna vårstrålar hoppas vi på. De får kommer snaaart!

Av Åberg - 25 februari 2010 12:51

Jahopp, jag som trodde snön var över.. Så kollar man ut & det faller stora fina vita korn ner från himlen. SLUTA SNÖA!


Mår lite bättre idag som tur är. Mådde illa som ett svin igår, rent ut sagt. Idag kan jag iaf sitta upp utan att må dåligt. Dock så är man ju lite deprimerad sen imorse. Gick upp vid 6 & satte på kaffe & väckte mamma, det var ju dags för hockeymatch. Sverige mot Slovakien. Men gick det bra eller? Neeh förlorade med 3-4 så det blev ju ingen semifinal för dem inte.. Tråkigt! Så ist hoppas man på att brudarna tar brons ikväll, hoppas!


Nyss beställt lite kläder, min kära vän Erik visade mig en jävligt nice sida :) så det blev en liten geek-klocka & två tees. Kommer la om en vecka eller ngt, niice!


Neeh nu är klockan snart 13 & då blire fika med mor min

Ovido - Quiz & Flashcards