Alla inlägg under augusti 2009

Av Åberg - 23 augusti 2009 18:59






Av Åberg - 23 augusti 2009 18:54

Åter igen söndag. Seegt. Men har man haft fullt upp hela veckan så blir det så att söndagen blir seg.

Dagen bestod av att jag sov till cirka 10 & sen efter det drog jag & pappa till MediaMarkt för att lämna in telefonen en sista gång, & denna gången fick jag välja en helt ny mobil! Yeees, dock var vi tvungen att lämna in alla tillbehör innan, så det blir så att pappa lämnar det imorron & sen tar hem min nya till mig. Wihu! Blir en LG denna gången, behöver prova lite nya märken känner jag. Inte sony ericsson skiten mer!


Igår bestod dagen mest av slapp. Jävligt skönt om man säger så.. Sen vid kvällskvisten kom Tessan hit så slappade vi ihop & drack lite vin. Drog sen till Rick med Mickis, Madde & Carin. Satt där & drack lite öl & bara tjöta med sköna människor. Blev inte så sent för var ganska trött så orkade inte så länge.. 


Jobb imorron igen, sköönt!


/Åberg

Av Åberg - 19 augusti 2009 20:13

Jag verkade fatta det där samtalet alldeles rätt.. Usch & fy rent ut sagt. Men som tur är ska jag snacka med Linda imorron så då får man allt förklarat hoppas jag. Nu går frågorna bara runt i huvudet så förstår nada liksom.. Annars, vet ngn vart man kom jobba i höst? Har iallafall helgjobb så vet jag inte om jag ska ta october ledigt kanske & åka upp till bland annat Katrineholm & Finspång.. Passa på när man är ledig liksom. Äsch, vi får se efter imorron..


Idag har man jobbat då ja. Hade lager & då gick dagen oerhört fort om man säger så. Fick även besök av Madde, Mickis, Carin & Carro så fick tjötat lite & det är ju aldrig fel ;) hihi


Händer något till helgen? Är ledig & vill dränka mina sorger..


/Åberg

Av Åberg - 18 augusti 2009 16:20


Vet inte alls om jag fattade det där samtalet rätt nu.. Hoppas på att jag inte förstod det alltså, för isf vet jag inte vad jag ska göra. Hur blir det då? Allt kommer gå ner för mig då.. Hoppas hoppas hoppas att jag hörde fel, men får inte veta förrens på torsdag..


/Åberg



Av Åberg - 17 augusti 2009 20:32

Åter igen måndag & en ny arbetsvecka.

Denna är dock mycket slappare, jobbar bara onsdag, torsdag & fredag.. och idag då förstås. Så det är inte helt fel, känner att jag borde lugna ner mig lite nu. Så ska försöka hinna med lite nytta denna veckan. Dock inte så mycket häng utan mer andra saker jag har haft på hjärnan nu.


Därför det ska bli så jävla skönt att åka bort i en vecka i september sen. Resan är bokad & betald. Yeees! Skönt som satan.


Henderson drog till Katrineholm idag. Vill oxå åka dit! Men jobbar man så jobbar man, får försöka hitta ngn annan gång man kan åka upp...


Vart är solen? Miss you!


/Åberg

Av Åberg - 14 augusti 2009 22:26

Nu har det vart lite dåligt igen på att blogga, fy mig!

Kan ge ngra snabba punkter om vad som har hänt det senaste...


- Mickis har skaffat körkort. Grattis bruden. Nu blir våran (mest jag som har tjötat om den, hehe) planerade Tysklandsresa i januari, yeeeye!


- Magnus Betner på Kulturkalaset gick åt helvete, var så äckligt mkt folk på stan & efter ngra stopp lite här & var så slutade det med att jag, Mickis, Madde & Sliden satt på Chez. (Btw, ska inte vara inne i stan nu när det är, förutom när jag ska till jobbet. Palla alla människor!)


- Jobbar för fullt, har knappt ngra lediga dagar. Är skönt att jobba & jävligt kul, men går typ & lägger mig vid 10 för är så jääävla trött.


-  Har jobb hela september också, wihu! Blev så jävla glad när jag fick höra det. Money money money. & en semester på det samma månad. Kan inte vara lyckligare!



Det var nog det som har hänt på senaste, har säkert glömt massvis. Men lite mysteri ska det vara med mig, hihi!


 /Åberg

Av Åberg - 7 augusti 2009 17:30

Veckan har börjat gå mot sitt slut & jag har då hittat på saker :)


Onsdags blev det en stad-dag med Madde :) väldigt nice! Hittade en jävla massa saker. Hittade armband, stövlar till vintern (jag vet, jag är tidig ute men de var på rean), en Musse&Mimmi-tjocketröja, underkläder, t-shirt från T12 (såå nöjd över den) & sen blev det säkert mer saker men har minne som en guldfisk med :P hehe. Alltid lika nice att umgås med den bruden. 

Dagen avslutades dock med att Madde åkte hem vid halv 4 & jobbet hade ringt i panik & frågade om jag kunde hoppa in & hjälpa till. Det behövdes verkligen, för vi var bara 2 vid stängning (Ni som har vart på mitt jobb vet att det behövs minst 3st)


Torsdags blev det en hel jobbardag. 9.50-18, goott! Dagen gick fort som satan, hade ngt att göra hela dagen vilket gör det mycket roligare att jobba! Hela barnavdelningen är ju borta nu, så sköönt. Hann med 18 bussen hem & efter en stund när jag hade vart hemma så ringde Lisa & sa att hon var påväg, kul att träffa henne! Drog ner till centrum för att köpa lite snacks & göttit, allt man behövde för en myskväll. Dock när klockan blev halv 10 så ändrades planerna. Vi drog ut med 10 bussen till Mickis istället för att softa där. Sov över, kom i säng vid cirka halv 4. Väldigt sköna snack där med dig, Mickis <3


Idag är det fredag, kanon väder ute! Underbart. 

Ska upp till Camilla senare idag, hon har lite krök hemma hos sig. Nice! Det jobbiga är ju att man jobbar imorron, och börjar tidigt så det blir även tidigt i säng i natt. Men så äre när man har blivit vuxen..


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards