Alla inlägg under januari 2010

Av Åberg - 13 januari 2010 19:51

Idag är man trött.. Vart vaken sen klockan 5 imorse, det är verkligen ingen rolig tid att gå upp. Visst, jag var ganska pigg för hade sovit ett antal timmar under nattens gång. Men ändå.. Ingen mänsklig person ska vara van att gå upp vid denna tiden. Plågeri! Men det var jobb som gällde så det var änna ett måste.

Så ikväll blire nog att nana i tid. Jobbar imorron med, men börjar den mer acceptabla tiden vid 11, hihi.


Hann med lite shopping idag, eller rättaresagt, shoppade lite på brist på annat :P haha. Nemen satt & vänta på bussen på Nisse, och såg att Lindex hade en affär med bara massa underkläder i närheten, så tänkte.. Kanske dags att uppdatera sin underklädeselåda? :) & det blev det verkligen.. Hehe. Rea gillar vi ;)


Fick ett härligt sms av Sarah häromdagen.. "Om 110dagar är vi påväg till värmen ;)" hon längtar lika mkt som jag :) vill att det ska bli maj imorron! Underbart.


Nu för tiden så har man väldigt goa drömmar ;) kan det bero på de fina smsen man får innan man somnar? :)


/Åberg

Av Åberg - 13 januari 2010 19:45


Mama, I love you. I never thought you be the friend you are today <3



Av Åberg - 8 januari 2010 16:23

Var ett tagsen man uppdaterade denna nu igen ;) men men, så äre ibland. Orkar inte alltid :)


Men i måndags så fyllde jag som sagt 20bast :) dagen firades med familjen & tjejerna. Hade en jävligt nice kväll med dem, men det har jag iofs alltid :) Även en tripp till systemet blev det, och där står man på sin dag & vill visa sitt legg. Men behövde man det? Naaaaj! Tråkigt! Var ju likadant när man fyllde 18år & skulle köpa cigg. Störande, men skönt att man är det iaf :) Nu får man ju gå på Lillasyster när de spelar på Stickyfingers, WIHU! :P hihi.


Annars så har man jobbat på som vanligt. Dock så sitter man för tillfället & är sjuk. Snuvig & jävligt ont i halsen. Gick hem tidigare igår (torsdag) för orkade inte med att jobba och idag har man sjukanmält sig för hade knappt någon röst. Till helgen dock blir det jobb för hela slanten, då kan jag inte vara sjuk längre. Sen vill man ju inte missa Mickis's sexparty på lördag ;D hihi. Nice som faan, med tjejerna!


Nu äre ju så att man har snart bokat en resa till Egypten :) WIHU! Kan knappt fatta det, ska bli så jävla gött. 2maj är det än så länge snackat om, och en vecka. Wonderful! Drar iväg lite sköna människor ifrån Finspång, så sällskapet är långt ifrån fel ;) Men längtar som satan!


Samma är det till datumet 19mars då man drar till Halmstad :) partyweekend ut i fingertopparna!


/Åberg

Av Åberg - 3 januari 2010 23:22

Ska man följa mammas råd eller ska jag fortsätta som jag håller på? Tankarna biter sönder mig.. Kan det bli som jag vill på något sätt?


Ville bara informera att om ca 35min är jag 20ÅR!! ;D hihi.


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards