Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Åberg - 20 februari 2010 18:38

Have I told you lately that I love you?..


 

Av Åberg - 20 februari 2010 15:30

Fysatan vilket  väder vi har ute.. Helt galet. Skulle inte förvåna mig om man blir lite smått insnöad. Love it? Noooo. Jag vill ju ha vår. Men det får man allt vänta på. Ligger så jävla mycket så det går på halva mig typ. Kollar ut genom fönstret & man ser knappt ut. Herregud..


Igår så vare en ganska soft dag på jobbet, jävligt gött med tanke på att det var fredag. Stämplade även ut lite tidigare än vad jag var schemalagd på, hehe. Men med tanke på att det var sånt jävla skitväder ute så var ju alla trafik försenad, så fick sitta på Nisse en jävla stund. Wuhu. Sen kom man hem, slappade lite & drog sen till Coffe med Camme, Johan, Bagarn & Lindström. Satt där & tjöta & spela Ölspel& shit. Nice nice. Kvällen/natten slutade med att jag åkte med Richard, Mickis & Madde hem till Richard & snarkade där.

Vaknade upp & ville typ bara hem, haha. Är alltid så på baskmällan. Sicken tur att man har grymt snälla föräldrar som åker & hämtar en i Lindome, trots snökaoset.


Bakisdag = enbart Dansbandsmusik


Ovido - Quiz & Flashcards