Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Åberg - 16 februari 2010 23:04

Faan va gött!

Andra guldet i OS.

Ferry, du var grym!

Av Åberg - 16 februari 2010 19:15

Jaa nu har det vart en period igen som det vart lite dött på uppdateringen. Men fick en kommentar av lilla Mickis häromdagen som gjorde att jag fick vilja att uppdatera :)


med tanke på att jag har typ världens sämsta minne så förklarar jag bara vad som har hänt denna helgen, orkar inte tänka tillbaka längre. Det får vara en hemlighet.


Fredags så vare jobb som gällde. 11-20. Drog till Systemet innan, haha. Det var verkligen jag & alkisarna vid öppningen. Kassörskan kommenterade att jag var den första som luktade gott när jag tågade ut därifrån. Efter jobbet så vare bara till att åka hem för att slänga i sig en PanPizza för sen kom det lite folk. Satt hemma hos oss & slappdrack typ. Hehe. Sjöng singstar & bara hade det nice. Somnade till OS-invigningen. Kollade på när Sverige tågade in med Peter Forsberg (spykänsla) i spetsen.


Lördagen vaknade man tidigt, konstigt nog. Mådde inte mitt bästa men hade ändå energi för städning & så. Behövdes lite efter kvällen innan. Sen blev man sängliggande nästan hela dagen. På eftermiddagen/kvällen smsar Madde att det är lite party hemma hos henne.. Lite tvek i början, men slog mig i ansiktet ngra gånger så var man igång igen. Så mötte Camelen & drog ut. Där blev det lite Melodifestival & mys med tjejerna innan hela dröset kom. Då blev det öl-spel med Jihadkort. Haha, Rick's egna små regler. Kan ju erkänna att den kvällen blev det lite väl mkt, men var en kanonkväll verkligen. Myyyyys! :)


Söndagen var ingen rolig dag. Vaknade upp & hade skakis-bakis-dag. Usch usch. Då man typ inte kan göra ngt, utan bara skakar. Drog hem till mig med Madde för att slappa, & sen på kvällen kom även Lisa, Tessan, Alexandra Camelen & Line & bara myste. Lisa gjorde en liten tabbe när vi handlade mat, men klockren ;) hehe. Hade en mysig Singelkväll med dem :) Slapp man sitta själv.


Min helg där :) Allt är inte med kanske,  men det får stanna i hemlighet mayby :) Hallelulja!


Man får sig sina tankeställare ibland..


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards