Alla inlägg den 21 februari 2010

NU!

Av Åberg - 21 februari 2010 21:58


Ge mig maj & Egypten... NU!

Av Åberg - 21 februari 2010 15:02
So I won't give up
No, I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me
..

<3
Av Åberg - 21 februari 2010 13:48

Vet inte vad det är med en idag, men har en toppen söndag typ. Humöret är på topp & allt. Brukar ju vara sådär på söndagar för min del, segaste dagen på veckan. Men man kan ju ändra sig.


Igår blev det en hemma kväll. Kände mig ganska sliten från i fredags. Så hängde data & självklart kollade man på Melodifestivalen. Var inte de bästa bidragen som gick till final, jag hade hoppas på Elin Lanto & Crucified Barbara. Ena av dem gick ju iaf till kvalet, alltid ngt ;) Så nu får man hålla tummarna att de går till finalen.

Tjötade även med min kära vän Sarah, alltid lika skönt att tjöta av sig med henne. Lockar ganska mkt att byta sida av Sverige ;) hehe. Man får la se!


Neeh nu äre duschen som gäller

Ovido - Quiz & Flashcards