Alla inlägg under maj 2010

Av Åberg - 18 maj 2010 11:05

Sköna tisdag & man är ledig. Ganska gött ändå. Men som vanligt så har man lite & stå i. Satt igår & planerade att jag inte skulle göra ett skit, men så kommer man hem.. Så har man lovat saker man har glömt bort, hehe. Så slappdag blir det kanske inte. Blir det ikväll sen när det är hockey på tv.


Igår jobbade man då ja. Lugnaste dagen ever! Men man fick en del gjort så dagen gick fort undan ändå. Skönt det, hehe. Även fått hela sommarschemat, så jag har semester två veckor i juli & två veckor i augusti. Rättaresagt veckorna 28-29 & 33-34. Skönis! Då blir det slappt som in i norden, hehe.


Förlåt att jag kanske inte är mig själv förtillfället. Men det ska bli ändring på det, nu när hjälp har införskaffas...

Av Åberg - 16 maj 2010 19:29


Idag är det söndag, sista dagen i veckan & sista arbetsdagen denna veckan. Jävligt skönt enligt mig.. Orkar verkligen inte längre, lusten har försvunnit ifrån mig. Är sugen på att söka nytt jobb, men jag är för lat för mig att jag kommer typ inte orka. Men som det känns nu iaf, så kommer lusten försvinna helt & varför gå till ett jobb om man inte orkar egentligen? Preeecis. Men vi får la se vad som händer...


Vart ganska stressigt på jobbet denna helgen faktiskt, trodde inte det. Det är ju inte lönehelg liksom, men skönt att hålla igång iaf. Annars så har det bara vart slappt, jag har verkligen ingen ork. Kroppen vill inte som jag vill. Gick & la mig 11 igår & slocknade direkt. Iofs jävligt skönt, men ovanligt för att vara jag. Är inte riktigt mig själv så..


Kan man inte bara vinna x antal miljoner så man slipper jobba mer?


Av Åberg - 12 maj 2010 21:51

Sååådär ja. Nu är man hemma igen ifrån underbara Egypten. Veckan var verkligen behövlig kände jag. 35grader & strålande solsken. Man kan inte önska om bättre väder verkligen. Det var en redig slappar-resa rent ut sagt, men det var ju det vi hade planerat sen innan. Snorklade för första gången typ, iaf i "vuxen" ålder. Räknar inte riktigt när jag var 7 bast typ. Men mäktigt & fint var det :) Brände mig inte så farligt, tycker synd om Sarah. Hon fick blåsor på bröstet & man såg verkligen hur ont hon hade :( Men däremot så verkade som alla myggor i Egypten älskade mig. Slutade med att jag hade typ 25 st medan de andra hade ngra stycken var. Helt jävla sönderbiten rent ut sagt. Egyptierna var inte så illa som jag trodde de skulle vara.. De var ju lugna i jämfört med turkar. De drog ju inte & slet i en som de gör i Turkiet, men de är ju inte lugna för den delen. Fick med en klocka hem iaf, en blå D&G-klocka. ÄKTA! haha. Speciel price just for you, I opend my store yesterday! Haha. Dock gick veckan väldigt fort kändes det som.. Helt plötsligt vare söndag & man skulle åka hem. Landade igen på Arlanda på morronen & då vare inte lika varmt. Men man känner ändå: Borta bra, hemma bäst! Hoppas lätt att vi åker iväg igen, trivdes bra :) kanske kan göra det till en tradition, Sarah? ;)


Idag var man tillbaka till verkligheten igen. Dock ingen trevlig verklighet.. Fyfan. Hatar det när de händer.. Får se vad som sägs imorron, äre dags att sluta?


Jag vill vara din ängel..

Ovido - Quiz & Flashcards