Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Åberg - 22 maj 2010 10:47

Oh härliga lördag. Älskar lördagar, eller iaf när man är ledig, haha. Dock så har jag kommit in i en rytm som kanske inte är det roliga. Vaknar jämt nu väldigt tidigt på morronen. Är la inställd på att jämt gå upp vid 8 så jag vaknar automatiskt då. Även idag var det så.. Så nu när klockan är 10 i 11 & man har hunnit göra så mycket alla redan, hehe. Ganska skönt iofs, slipper jag stressa sen :)


I torsdags så var det som sagt shopping på G & OM det blev shopping, haha. Fast jag var iofs inte värst av mig & mamma. Hon var rejält shoppingsugen märkte jag när jag kom in & mötte henne. Hon fick med sig 5 st t-shirtar hem (varav 4 st var randiga, haha), en bikini, ett par skor & en väska. Jag däremot fick med mig två t-shirtar, lite underkläder & 3 ringar. Så hon slog mig för en gång skull ;) hehe. Sen bjöd jag min kära lilla mor på lunch med. Kände mig lite generös :) Men hade en kanon dag med henne, & det gjorde gott för min själ :)


Igår jobbade man heela dagen. 11-20. Hade en skit dag rent ut sagt. Allt gick verkligen inte min väg, vet inte vad det var med mig igår. Ngt stort fel iaf.. Så åkte hem dirre efter jobbet & gjorde inte ett skit. Satt & slappa heela kvällen rent ut sagt. Drack gin&tonic med bror min ;) hehe.


Ikväll äre hem till Karlströmarna. Oskar fyllde ju  20 år igår, så det ska firas big time ikväll :) hihi. Men innan dess så ska man göra iordning sig, kolla på hockey vid 14 & få besök av ett par vänner till familjen.

Ovido - Quiz & Flashcards