Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Åberg - 20 maj 2010 08:54

Hatar verkligen när man vaknar upp klockan 6 på morronen.. Speciellt när man är ledig & vet att man får sova. Eller iaf till halv 9 som jag skulle sova till.. Men låg kvar en stund & slappa & lyssnade på musik. Men gick ändå upp vid halv 8 typ. Kommer vara död ikväll!


Snart så ska jag bege mig intill stan, möta upp mor min som är hos sjukgymnasten för tillfället. Så ska vi gå runt på stan & fixa lite ärenden & så. Shoppa såklart, hehe. Hon ville ha med mig som lite smakråd för hon ska vidga sin garderob lite & jag ställer såklart upp på det, hehe. Sen blir det la den solklara lunchen på Jensens & sen hem till klockan 16 för det är ju hockey på tv idag. Ni som känner mig vet att jag typ lever för hockeyn :) hihi. Sverige - Danmark, niice!


"Men Jenny, vem ska gå på hockey med mig nu då...?"

Ovido - Quiz & Flashcards