Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Åberg - 29 maj 2010 20:06

Åter igen har man fått världens goaste maträtt.. Grillat kött med klyftpotatis & bearnaissås. Underbart! Min familj käkar typ sönder det på sommaren, man kan inte få nog av det :) Looovely!


Torsdags tog den fina flickan Mikaela Dagerås studenten. Jag, Oskar, Tessan & Madde åkte in & tog emot henne på Frölunda. Hon var lite rund om fötterna, hehe. Men mest lyckorus skulle jag tro. Drog sen hem till Madde medan Mickis åkte runt & skrek på sitt flak. Käkade lite & slappade mest, eller jag gjorde det iaf, Madde gjorde iordning sig, hehe. Åkte sen ut till Mickis mottagning & drack skumpa & cider & åt gott. Hon fick göra lite lekar & fick en sååå fin present av Oskar i studentpresent. Bilder på den kommer upp på facen & även här, vem vet om man orkar. Drog därifrån vid 9 typ, de andra åkte in till Park Lane på studentfesten & jag åkte hem för skulle upp halv 6 dagen efter för att jobba. Inte min tid riktigt på dygnet, men bara att masa sig upp :)

Dagen efter var den segaste ngnsin. Hur sliten & trött som helst när jag kom hem, ganska liten stubin med kanske. Förlåt mamma <3

Men gick i säng tidigt & sen bjöd ju bror på skumpa när man kom hem för han firade ngt speciellt. Somnade gott av den, hehe & var hyffsat utvilad idag när det var dags att gå upp vid halv 8 imorse. Sjuuukt stressig dag kan man säga. Hur mkt folk som helst, iofs inte så konstigt.. Det är lönehelg & då äre stressigt.

Ikväll blire slappt, jobbar ju imorron med som vanligt. Så ska snart ner & plocka fram lite onyttigt & kolla på Eurovision med familjen, myspys.


Ngn som har ett jobb de vill bli av med & ge till mig?..

Ovido - Quiz & Flashcards