Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Åberg - 23 maj 2010 19:37

Herrejävlar vilket meal man drog i sig till middag. Ätit mitt älskade grillade kött med klyftpotatis & bearnaisesås & vitlökssmör :) Bästa måltiden ever alltså. Så nu sitter man här i stolen & ser rent ut sagt gravid ut. Jag är inte det om folk nu får för sig detta..


Igår blev en riktigt lyckad kväll. Satt & slappade allihop & spelade kubb & annat skojsigt. Tjejerna spöade ju skiten ur killarna så det var inte fel ;) hihi. Dock så gick det inte så bra när jag & Rikard duellerade.. Låg så bra till, men sen sket sig allt. Vet inte vad som hände, men åt pipan gick det. Men en helt klart skojsig kväll :) Åkte hem vid halv 3 typ ifrån casa ala Karlström, fick schysst av Falle :) Kul att se dig igen! Slocknade direkt när jag la mig på kudden & vaknade inte upp förrens halv 12 vilket var underbart skönt. Hade inte Sahara-öknen i munnen iaf, ngn har ju lärt mig att dricka mkt vatten innan jag går & lägger mig. Smart kille det där ;) hehe.


Idag tog Sverige brons i hockey. WUHU! Fast det hade vart liiiite goare om de gick vidare igår & inte släppte in det där målet när det var 7 SEKUNDER(!!!) kvar på 3e perioden. Men man ska vara glad för det lilla :) hihi.


Imororn äre dags igen, orkar inte längre..

Ovido - Quiz & Flashcards