Alla inlägg den 11 september 2009

Av Åberg - 11 september 2009 19:00

   Så grymt sugen på att tatuera mig alltså! Vill göra det nu! Dock är jag lite tveksam på vad jag ska tatuera in.. VIll kanske härma Rihanna lite & göra denna:



Men sen vill man självklart ha något som ingen annan har som man vet vem det är.. Utan lite egen speciell :P hehe. Men först måste jag hitta ngn som kan måla bra. Har hört ngra namn men de är typ omöjliga att få tag på, så det skiter sig lite.. Vet inte hur jag ska göra.. Men det jag vill ha är iaf noter ifrån en låt som ska gå runt armen & sen ska de "flyga" toner & lite annat runt texten :) väldigt stilren ska den bli. Inte för mkt skit runt om, hehe.

Eller den jag tjötat om mest: MIN STRECKKOD! :D Osäker, SNÄLLA ge mig svar!


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards