Alla inlägg den 9 september 2009

Av Åberg - 9 september 2009 14:45

Det var då ett tagsen man skrev.. IGEN! Men energin har la inte vart den bästa den senaste veckan. Vart/är sjuk sen i lördags. Drog på mig en jävla förkyldning, bihålsskit & feber. Wihu, allt på en gång! Och så har det vart. Febern har gått lite upp & ner.. men snuvan har försvunnit nästan som tur är. Dock har man vart ledig ifrån jobbet nu 3dagar i sträck. Man får lite smått panik med tanke på att det är en del pengar som försvinner :/ men kan inte gå & jobba ändå.. Det enda jag gör i dagarna är att sova, äta, kolla på tv & sitta så länge jag orkar vid datan. Inget kul liv.


Hade mina små brudar över häromdagen :) hade städat ut min garderob (ett tips, gör det inte när du är sjuk) och då ville de kolla om de kunde ha ngt :) så det var kul att fått träffa dem lite. Var ju ett tagsen :/


VILL BLI FRISK! Orkar inte sitta inne mer..


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards