Direktlänk till inlägg 25 april 2010

One week

Av Åberg - 25 april 2010 17:25

En vecka kvar till värmen... Halleluljah!


I fredags jobbade man mellan 11-20, dagen gick fort trots att det var ganska lite folk. Skönt det. Kom hem till ett tomt hus, med tanke på att brorsan var hos Sandra & mor & far i Småland. Skönt med tystnaden faktiskt, hehe. Slappade enbart, vilket var riktigt gött. Satt & myste till The Proposal, reeedigt bra film det där alltså!

Lördagen skulle man ju jobba mellan 10-16, men så bidde det inte.. Segt med tanke på att det hade vart goa pengar. Istället satt jag ute & njöt av solen & läste bok. 3 timmar senare, när man går in, märker man att man har bränt fejset & bröstet lite. Hehe, smidigt Jenny. Tänkte inte att strålarna var så starka ännu.. Satte mig & kollade på finalen mellan DIF-HV. Tyvärr tog ju HV sm-guld, jävla skit. Men men, bättre lycka nästa gång. Resten av kvällen spenderades slappande framför datan. Jävligt gött faktiskt, behöver lugna ner mig så magen mår bättre snart.

Idag så har man plockat runt lite här hemma, börjat plocka fram lite grejer som ska med till Egypten. Känner att jag är ute i god tid, hehe. Sen bestämde jag mig för att nu jävlar ska jag börja kolla igenom mina filmer som jag har. Sagt det flera ggr, men nu ska det ske. Så jag kom på ett system: Skriva upp alla filmer på papper med blyerts, så när man har kollat på en film så äre bara att sudda ut den ifrån pappret. Smart va? Och sen när det kommer nya.. då löser jag det då ;) hehe. Så efter 8st fulla A4 papper så äre bara att komma igång & sudda :) hehe.



There's a mountain between us, but there's one thing I'm sure of. That I know how I feel about you...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 21 augusti 2011 12:21

Känner att jag är ganska värdelös på att blogga nu alltså :) hehe..   Vad har hänt i mitt liv? Hmm..Har haft massa semester denna sommarn, varit riktigt skönt. Dock har jag ej prickat in så bra när det vart fint väder. Haft kanske några få dagar ...

Av Åberg - 13 april 2011 11:33

Ja nu är vi redan inne på april, veckorna & månaderna går sjuukt fort. Kommer la bli sommar snart & sen fortare än man tror så kommer vintern :O OH NO! Man får hela enkelt njuta för varje dag man får :)   Idag dock är ingen dag att riktigt njuta ...

Av Åberg - 2 mars 2011 19:13

Glömde en sak..   Grattis till Mickis som fyller 20 år idag :D ...

Av Åberg - 2 mars 2011 19:08

Jag tar tillbaka det där om att lördagen var en stressig dag.. (kolla inlägget innan) Hade världens hektigaste dag igår. Vi har haft en Outlet på jobbet, där vi har reat ut gamla kläder & sådär. Men den har nu lagts ner.. Så igår skulle vi flytta mas...

Av Åberg - 27 februari 2011 20:21

Det där med att bättra sig på bloggningen gick sådär.. Men men, ni får nöja er med de inläggen ni får :)   Livet rullar på som vanligt typ. Jobbar ganska mkt, inte världens jobbigaste tider kanske men man är ändå på jobbet nästan varje dag. Tur a...

Ovido - Quiz & Flashcards