Alla inlägg den 5 april 2010

Av Åberg - 5 april 2010 17:59

Jaa nu är snart påsken över, och jag kan ju inte säga att jag har firat den på ngt sätt. Har jobbat hela helgen så man kan ju säga att man fick in en del goa pengar, haha. Gött med OB & extra tillägg med tanke på att det är en storhelg. Annars så har man slappat igenom det hela. Har ju blivit lite duktig när det gäller jobbhelger.. Har bestämmt för mig själv att ej parta de helger jag jobbar, om det inte är ngn speciell dag vill säga. Om ngn fyller år eller ngt sånt, då äre andra bullar. Haha.


Denna veckan blir det ganska slappt. Jobbar enbart onsdag & fredag, sooftisch! Alltså är man ledig ihelgen & det är den enda lediga helg man har denna månaden så man kanske ska hitta på ngt skoj då, hehe. Skulle egentligen vara ledig sista helgen i april med, men en jobbarkompis kom med sina små rådjurs ögon & frågade om jag kunde ta hennes helg för hon skulle iväg på galej. Och jag som inte kan motstå dem tog den helgen.. Iofs ganska gött med tanke på att jag ska vara ledig 1½ vecka i maj sen :) 27 dagar kvar..


Drog en sväng till Allum idag oxå, var på lite shoppinghumör. Jag kunde hålla i min plånbok under nästan hela turen dit. Kom på att om jag shoppar så kommer garderoben bli ännu fullare & det vill jag ej riktigt, hehe. Men fick ändå med mig två linnen ifrån Gina på rean, hihi.


Skulle du älska mig trots att jag inte tränar eller ändrar min naturliga hårfärg? Skulle jag kunna vara den du vill åldras med? Jag skulle ge dig allt jag har..

Ovido - Quiz & Flashcards