Alla inlägg den 30 april 2010

Av Åberg - 30 april 2010 10:58


Idag är det Valborg då ja. Sooftish! Men tyvärr så tilllåter ju inte vädret så mycket skojsigheter kanske. Regnar & är grått. USCH! Hade hoppas på lite bättre väder, men men. Hoppas kan man alltid göra. Som tur är så ska man ju vara inne hos Peder så man klarar sig undan det dåliga vädret ändå ;) hehe.


Idag är det då en planerad dag, kände att jag behövde vila upp mig innan jag kör igång snart. Måste ha packat klart allt inför imorron, för tror inte jag är så pepp att packa ngt imorron på morgonen, hehe. Packade klart det mesta igår, med tanke på att Levi's kvällen inte blev av så fick jag vara hemma & fixa. Ganska skönt ändå, annars hade det vart mer & göra idag. Men har la inte så mkt kvar, typ handbagget, xtra väskan man ska ha efter egypten & lite småplock.


Nemen får la sätta igång nu. Om jag inte hinner skriva mer innan jag åker, så får ni ha det gööött! Hörs om en vecka, då kommer jag vara brun hoppas jag :D hehe

Ovido - Quiz & Flashcards