Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Åberg - 28 juli 2009 19:21


Denna tee.. Loooving it!

På ryggen står det "So good at being BAD"

Blev även 4 linne från Gina Tricot, varav två kostade 49:- GÖTT!

En skön dag på stan med Camme helt enkelt :)

just det ja, med nyklippt hår :D hihi!


/Åberg

Av Åberg - 28 juli 2009 11:02

Fick sovmorron idag för första gången på länge. Underbart! Sov dock bara till halv 10 men är van att gå upp vid 7-8 så det är soooftish!
Idag består dagen av att åka in med 13bussen till stan, för ska nämligen klippa mig vid 14. Dock ingen aning om vad jag ska ha för friss, men det fixar säkert Kattis på mig :) sen efter det ska jag träffa Cammi så ska vi shoppa lite eller ngt :) behöver egentligen inga kläder men man vill ändå ha ngt nytt :D hihi. Sen ikväll blire hem till henne också för lite alkoholinnehav I think. Mumma!


Fick även augusti-schemat igår. Det blir en del tider då med, vilket är underbart. Hihi. Jag klagar inte. Men som sagt, hösten är skrämmande.


Neeh du, nu äre dags att käka frulle. Magen har låtit nu ett antal gånger, så den behöver mat! Ciao


/Åberg

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards