Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Åberg - 26 juli 2009 20:01

Nu var det dags igen då, starta ännu en ny blogg. Är så dum & glömmer de andra lösenorden. Men nu jävlar har jag kommit på ett som jag aldrig glömmer..


Livet rinner på som vanligt, haft väldigt trevligt besök denna veckan av mina små pojkar, Anton & Jimmy. Man får sig alltid goa skratt när man umgås med dem. Hann med en del när de var här: Paddan-tur, Universeum, fyllor, promenader, grillning, lärt sig massa nya partytrick, filmtittande & mycket mer. De åkte hem igår & det kändes väldigt tomt när man gick & la sig alltid. Nu ligger det överst på min lista att åka till dem & jag ska faan få tummen ur röven att åka dit också. Hehe, har inte lyckats så bra med det innan. Men som sagt, jag ska bättra mig. 


Håller på att jobba för fullt nu. Är inte mycket ledig, utan får in massa cash. Klirr i kassan på den alltså. Har ingen aning om hur det blir i höst, förhoppningsvis så går det bra, men det får jag först veta i slutet av augusti. 


/Åberg

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards