Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Åberg - 22 juni 2010 11:29

Nu äntligen har jag städar igenom min garderob helt & hållet. Började med den tisdags förra veckan & gjorde det mesta då. Men sen har man ju lite jeans som man ska prova igenom & se vad som passar fortfarande. Det var en del som hade blivit väldigt stora & vissa lite små över vader & så. Kan ge ett tips till folk vars byxor ej passar längre över vader eller så.. Klipp av dem till shorts! Det har jag nu gjort med ngra av mina favoritbyxor. Man vill ju inte bli av med dem på en gång, utan slita dem till tusen, hehe.


Nu verkar det ju som att det fina vädret är på gång igen, gillart! Kollar ut genom fönstret & ser att det är klarblå himmel & varmt. Ska ut & sätta mig & njuta av vädret en stund nu innan man ska intill stora staden. Drog ju av mina långa naglar häromdagen för de hade blivit gula & äckliga igen. Så hittade en go tjej i Mölndal som var billig & hennes naglar var inte gula, så får ge henne en chans. Sen ikväll blire Månadsmöte på jobbet. Får veta hur den nya kollektionen ser ut, alltid lika kul! Sen kommer även min lilla moster + hennes "pojkvän" (eller vad man kan kalla honom) hit & stannar till på fredag morron.


Resten av veckan ser ut såhär:

Onsdag - Jobbar mellan 11-20

Torsdag - Försäljning av kläder hemma hos mig. När jag städar garderoben så kollar jag om brudarna vill ha ngt innan jag skickar iväg det till mammas jobb. Hehe.

Fredag - Midsommarafton! Heldag ute hos Mickis med midsommarfirande & grillande på kvällen. Låter som en kanon dag!

Lördag - Inte ett skit planerat. Kanske ganska skönt det, hehe.

Söndag - Jobba mellan 10.50-17


Mamma & jag bokade en resa idag oxå, hihi. Iofs bara två dagar, men ändå. Ska bli skönt att komma bort med henne lite. Mår alltid bättre efter det :) Så 19-20juli är jag på okänd ort, eller land. hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards