Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Åberg - 13 juni 2010 19:16

Livet rullar på som vanligt nu igen känns det som :) alla studenter är slut nu så man kan pusta ut, hehe. Iofs har jag tyvärr ej gått på alla som jag velat, men så blir det när man jobbar & shit. Tråkigt, men får se till att hitta på ngt allihopa!


Annars rullar allt på som vanligt, jobbar & sliter som vanligt. Fick reda på att där jag jobbar på ska hålla på till december nu... Får la se hur jag gör med det, jag har iaf skrivit kontrakt tills augusti. Hoppas verkligen jag hittar ett jobb innan dess, får komma igång nu. 


Nästa vecka blir slapp. Jobbar enbart måndag & onsdag. Skulle ju på Metaltown på fredag+lördag, men där sket sig ju hela grejen. Så kanske blir Ullared ist, haha. Får se vad som händer, ngt ska man nog hitta på :)


I wanna be a billionaire, so fucking bad

Ovido - Quiz & Flashcards