Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Åberg - 7 oktober 2009 21:51

Om dryga 2månader kommer man stå där i affären & lyssna på jullåtar..

Om cirka 2½ månad undrar man varför man över huvudtaget gör jullåtar & varför man som säljare i affären måste lyssa på det under hela december.

Om cirka 3månader kommer man vara överlycklig att Håkan Hellström kommer in i stereon igen, som man nu i Oktober-månad man vill knäcka.

Märker ni att jag ser fram emot julen eller?


89 dagar kvar.. Längtar!


/Åberg

Av Åberg - 7 oktober 2009 18:50

Onsdag, mitt i veckan typ. Sköönt!

Jobbet går framåt, har jobbat där i två dagar nu men trivs som sjutton. Dagarna går så fort & personalen är jättetrevliga. Trodde inte alls det skulle vara så, men är glad för det. Dock är man väääldigt seg på kvällarna. Jobbar mellan 9.50-19 nästan varje dag på veckodagarna. Men det är bara att stå i & tänka pengar pengar pengar.

Fick även schemat för resten av october & november. Hallelulja! Pengarna kommer ju flöda in dessa två månaderna. Familjen blir glad med tanke på att det får lite finare julklappar då ;) hehe. Nejdå, men det blir la en del till dem men även sparandet. Satsar ju på att åka till typ LA eller ngt ngn gång i framtiden. Men även flytta hemifrån ;) hehe. Så pengarna behövs ju på sparkontot..


Som sagt, detta är min enda ledig dag denna veckan. Sen jobbar jag från öppning till stängning resten av veckan. Så det blir nog inte socialt liv jag lever ihelgen :P hehe. Kanske lite, men det blir inte så värst kanske..


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards