Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Åberg - 3 oktober 2009 09:39

Sitter man uppe idag med ja. Ska snart till jobbet, men kunde inte sova.. Som vanligt. Hatar att jag inte kan sova längre. Sover högst typ 4-5timmar per natt, och ni som känner mig vet att jag behöver mer än det. Så undra hur denna dagen kommer sluta...


Igår blev det inte riktigt efter planerna. Hade ju planerat en hemma kväll typ, slappar kväll med ngra polare. Men så bidde det icke. Camilla fick med mig till Rick i Mölnlycke, där det var förkrök inför en lokalfest. Var hur trött som helst, men drog på mig ett par baggybyxor & drog typ. Satt där med massa goa människor för att sen dra vidare. Mötte Mickis & Madde vid bussterminalen för att sedan åka ut. Där var det ännu mer sköna människor, så jag är riktigt nöjd över kvällen. Dock inte när Camilla ska ge mig tequila hela tiden :P du får sluta med det! Hehe.


Du väckte upp känslor som jag inte trodde fanns...


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards