Alla inlägg under augusti 2009

Av Åberg - 4 augusti 2009 18:47


Drog av en heldag på staden med mor idag. Åkte in runt 11 & kom igång direkt. Shoppade inte så mycket till mig utan mer till familjen. Till mig blev det dock ring, armband, tåring & en vinkaraff med 4 glas till. Asnöjd om man säger så, & den var fin också för den delen. Sen blev det avslut på Jensens innan vi åkte hem, MYS!


Imorgon blir det staden med Madde, hehe. Då blir det mer shoppat åt en själv kanske (A) dock behöver jag inte riktigt kläder men smycken kan man inte ha för mycket av verkligen :P hehe. Hittade även lite kläder idag som jag ville ha som jag kanske då kan köpa imorron. Hihi. Men nice & träffa den bruden igen :) 


Neeh, nu ska jag lägga mig i sängen & läsa skvaller!

/Åberg

Seg

Av Åberg - 3 augusti 2009 22:21


Måndag igen - alltid en seg dag.
Ännu en jobbardag, vilket alltid är lika skönt. Det var en skön tjej-maffia på jobbet idag, om man räknar bort Martin vill säga hehe. Gött gäng & redan då blir man på glatt humör. Tiden gick grymt fort & man fick sålt en hel del även om det inte kändes som det. Det är sjuukt vad folk handlar egentligen.
Hade inne ngn jävla spanskmänniska, helt knasig. Trodde att man hade 5 siffror i sin pinkod men sen kom han på att han hade bara 4. Hmm, lite mkt alkohol på dig.


It's over.. so over


/Åberg


Av Åberg - 1 augusti 2009 22:17

Jobbade under dagen, vilket var en jävla stressad dag. Våran budget på 60 var klar vid typ 1 på dagen så då förstår ni att det var en del man hade & göra, hehe. Men kul var det, alltid mycket roligare att jobba en sådan dag. Tiden går så grymt fort.
Sen var det bara att stressa hem & käka typ. Grillat kött, klyftpotatis, tzatsiki & en god sallad - Jenny var lycklig. Vid halv 8 smsa Henderson & sa att hon var påväg förbi mig, det skulle nämligen rankas vinkväll hemma hos henne. Hon plockade upp mig på vägen, sen uppe hos henne satte vi oss på den gigantiska altanen & drack vin & snackade hela kvällen. Väldigt mysigt blev det & det var skönt att snacka ut om allt. Lättnad.
Rangla hem någon gång vid 1 för det var nämligen jobb som väntade dagen efter.


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards