Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Åberg - 7 januari 2011 11:39

Har ju fått lite klagomål igen av vissa av mina vänner att jag är värdelös på att blogga & jag får la hålla med dem kanske ;) haha


Fyllde 21 år häromdagen.. I present fick jag världens åldersnojja! Helt galet.. Visst, 21 år är ingen ålder egentligen, men fick panik ändå. Helt sanslöst. Känns som det var igår man var 14 år & hängde på skolor på helgerna. Dagen firades med att åka & jobba mellan 13-20, inte världens roligaste kanske, men är man vuxen så är man :) Fick många fina presenter av familjen. Fick bland annat en av Laila Bagges döskalleringar (loove it), lite dvd-filmer av brorsan & annat behövliga saker.


Kan även berätta en rolig nyhet att jag har skaffat mig ett fast jobb :D wuuhuu! Skrev på anställningspapprena i december & man är så jävla glad. Nu kan man verkligen söka lägenhet på allvar :D Fritz, nu ska vi faan flytta ;D


Camilla är hemma nu, kan inte vara gladare :) umgåtts med henne så mkt jag bara kunnat för att hon åker ju snart igen :/ närmare bestämmt på måndag.. Kommer bli extremt tomt men som tur är så är det bara 4 månader hon är borta. Min älskade camel <3


Det har hänt en del i mitt liv den senaste kan man säga. Har skaffat mig en sån där.. vad heter det nu.. Jo pojkvän tror jag det kallas ;) haha. Hittat världens underbaraste kille på denna jord :) han är den ultimata verkligen & han kommer väldigt bra överrens med mina vänner som betdyder mkt för min del :) helt galet kär är jag i han <33

Ovido - Quiz & Flashcards