Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Åberg - 4 juli 2010 17:49

Nu äntligen har man fått iordning på rummet. Var på IKEA med mor & far idag & inhandlade lite saker. Köpte mig bland annat ett bord så nu kan jag ha datan i rummet iställlet för att den ska vara ute i hallen. Mkt smartare tror jag allt :) eller jag tycker det nu iaf, haha.


I fredags så jobbade man mellan 11-20. Dagen gick ovanligt fort, men sista timmen är fortfarande död. Åkte sen bussen hem för att möta Carin, Camilla & Sliden i centrum. Mötte även Johan, & han blev ju portad ifrån ICA. Inte världens smartaste att kasta en daddel efter en person när typ vakten går bakom ;) smiiidigt! Men åkte sen ut till Alexandra & drack god bål & satt & tjöta & kolla fotboll. Jag & Madde åkte hem vid 4 tiden & man slocknade direkt när man la sig på kudden, hehe.


Lördags så vaknade vi båda upp vid ca 8 på morronen. Vi traskade upp lite efter halv 9 för det var ju dags för the beeeeach! Skulle ju bli Sveriges varmast, så smartast är ju att spendera den vid stranden. Efter många om & men & felkörningar så kom vi äntligen fram till rätt strand där lite vänner satt innan. Hade en jäkla god dag & på kvällen så åkte man hem till Camilla en stund & satt & slappa. Alla var ganska slitna sen dagen på stranden så man kom i säng i tid. Hehe.


Livet är inte alltid en dans på rosor

Ovido - Quiz & Flashcards