Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Åberg - 16 mars 2010 22:58


Kan man inte vrida tillbaka klockan? Tillbaka så långt så man slipper alla problem? Där det största problemet var när man ramlade & skrapa upp ett litet sår på knäet.. Dit vill jag igen!

Av Åberg - 16 mars 2010 19:11

Hemma ifrån jobbet nu, mkt ovanligt måste jag säga.. Har gått till vana att vara hemma vid 21 nu för tiden. Så detta är värsta lycksen för mig kan jag ju meddela, haha. Blir snart att hoppa in i duschen & skölja bort allt smuts. Har stått på lagret hela dagen, för fick in en jävla massa grejer så jag tog åt mig att ställa mig där. Inga problem för min del, tycker tiden går så fort där. Dock gillar inte mina naglar det kanske, hehe.


Imorron är sista arbetsdagen för denna veckan. Känns sjukt att vara ledig så mkt, men skönt ska det vara. Drar ju till Halmstad på fredag, party för hela slanten! Kul som satan ska det bli! :)


Neh nu ropar duschen efter mig!


Man ska inte bli lycklig innan allt är färdig pratat. Tro mig, jag vet...

Ovido - Quiz & Flashcards