Alla inlägg den 3 november 2010

Av Åberg - 3 november 2010 17:52

Igår vaknade jag upp & hade världens smärta i mina bihålor, kunde inte hålla ögonen helt öppna kändes det som.. Så åkte till Cityakuten innan jobbet & det var som jag trodde. Bihålsinflamation. Så det var ju bara att traska upp till jobbet & säga att jag var sjuk & kunde ej jobba.. Nu när det var ny månad & start på en ny lön så går jag & blir sjuk. Fyfaan va underbart!


Idag har man la inte gjort alltför mycket. Slappt & sovit igenom hela dagen typ, försökt bli av med smärtan. Fritz var här en stund & roade mig genom att kolla på 1408. Thriller/rysare går bra att kolla på mitt på dagen märkte vi :P men den var la inte världens roligaste.. Kände att jag satt så nära henne som det gick, haha. Nu ikväll blire slappt med, ska kolla på ngra tv-program för att roa min sjukskrivna mamma. Vi sjuklingar håller ihop!


Ångrar det jag har gjort emot dig & fattar inte hur jag kunde göra så mot en vän. Vill ha dig tillbaka, men vet inte om du vill detsamma. Tänker på dig ofta & saknar dig massvis..

Ovido - Quiz & Flashcards