Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Åberg - 30 oktober 2010 12:25

Älskar Göteborg ibland alltså.. Ngn smidig människa/or tyckte det skulle vara kul att bombhota innerstaden. Det resulterar ju till att våran lilla löne-lördag på jobbet blev inte mkt till jobb.. Looove it!


Till ngt mer positivare så var jag ute & firade min underbara Fritz när hon fyllde hela 19år. Du börjar bli gammal nu, min vän ;) Åkte hem till henne & drack lite & ngra käkade lite tårta. Drog sen intill stan för att ta ngra öl på Charlie's änglar. Hmmm.. Ngra öl blev det inte, utan ngra drinkar & annat trevligt, haha. Var la kanske inte den nyktraste människan som gick hem sen vid 1 tiden, men om man jämför med födelsedagsbarnet så var jag hyffsat nykter ;) hihi. Det var en riktig trevlig kväll iaf <3


Dock var man ju inte den coolaste dagen efter alltså.. "Det luktar som en gammal avdankad a-lagare inne på ditt rum" ooops. Kan la hålla med min moder om det ;) hehe. Åkte till jobbet & jobbade mina 9.50-19 & klarade det. Senare på kvällen åkte jag, Mickis & Madde till Fredrick & slappade lite med han & Coffe. Nice kväll!


Vill ha min OnePiece..NU

Ovido - Quiz & Flashcards