Alla inlägg den 2 december 2009

Av Åberg - 2 december 2009 12:03

Jag måste ha blivit senil på senaste eller så.. Glömmer massa saker med tider & vad som ska hända & så. Det är nog åldern ;) hehe.


I måndags så jobbade jag till 19, ganska soft dag ändå. På kvällen så träffade jag LInnea, som verkligen inte var fel. Har vart dålig på kontakten på senaste så kände att det var dags. Vi satt & tjöta på Condeco & fick utrett allt. TAck darling <3


Igår jobbade jag mellan 14-19, vilken goood tid :D haha. Sen efter det bar det av till visning av Tigerbyxor. Det var inte fel, fyfaan vad snygga byxor vi kommer att få in i affären. Jag kommer lätt köpa byxorna Boy-friend-fit. Hooleycrap, va det var sköna. Haha. Men det var en trevlig kväll med god mat & alkohol & gött folk. Linnet ifrån dem med ska jag köpa direkt när de kommer ut! Förälskad i Tiger of Sweden!


Idag ska jag klippa mig, ingen aning hur dock men det löser sig säkert sen när man väl sitter i stolen. Kattis brukar komma med bra förslag, för jag är helt nollställd.


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards