Alla inlägg den 29 november 2009

Av Åberg - 29 november 2009 17:24

Nu är då helgen slut ja, det är väldigt synd men så är det när tiden går fort.


Igår så var det hockeymatch som gällde för mig & far. Vilken jävla match! Fucking jävla Thomas Andersson dömde ju den matchen, han är verkligen en speciell (och då menar jag inte posititvt) domare. Det var lite tack vare honom Djurgården låg lika. Visst, nu är det många som kommer kommentera till mig att man inte ska skylla på domaren men denna gången får man göra detta. Tror hela Skandinvaium är med på detta, t.o.m Djurgårdarna bredvid mig höll med oss till & från. Matchen slutade 3-3, även efter förlängning. 40-19 i skottstatistik! 40, gubbar! Shit..

Efter det åkte vi hem igen för att jag senare fick besök av ett par tjejer som var sugen på lite kex & ost & tjöt. Närmare bestämmt Madde, Tessan, Lisa, Emelie & Camilla. Liten men skoj skara av människor. Hade bjudit fler men det var bara dessa som kunde i slutet... Men det var en riktigt skön kväll med goa samtal & goa skratt.


Idag sov man till klockan 13, skööönt! Sen slappade jag & Madde & kollade på 40days and 40 nights, den 5e filmen i hyllan. Det går framåt ;D hehe.


Imorron äre starten på en ny vecka, med nya tider på arbetet. Nu jobbar jag även till 20 på veckodagarna, loovely! Men den veckan blir det väldigt mycket arbete för min del, så det är inte mycket ni ser av mig. Dock är jag ledig på onsdag & då blire slappt. Ska åka in & klippa mig, men är lite osäker på hur jag ska göra med det. Det märker vi då :P hihi


Paradise hotel ikväll, jippi!


/Åberg

Ovido - Quiz & Flashcards